Skip to main content Skip to first level navigation
Skip to main content First level navigation Menu
Main content

The RICOH Way

The RICOH Way represents our values. It is the basis of our business plans, our approach to quality assurance, our CSR.  

 

 


 

Founding Principles

Kiyoshi Ichimura formulated the Ricoh Group’s Founding Principles in 1946. They define how we should conduct our business at RICOH, and encourage us to constantly improve and contribute to the wellbeing of all stakeholders, including our families, customers, and society at large.

 

 

Mission, Vision, and Core Values

Mission

RICOH มุ่งพัฒนาคุณภาพชีวิตและสังคมที่ยั่งยืน โดยการสร้างคุณค่าใหม่ที่เป็นประโยชน์ต่อโลก

We are committed to providing excellence to improve the quality of living and to drive sustainability.



Vision

RICOH มุ่งมั่นที่จะเป็นบริษัทระดับโลกที่มีเสน่ห์และได้รับความไว้วางใจ

To be the most trusted global company.



Core Values

 

- CUSTOMER-CENTRIC 

คิดและทำในมุมของลูกค้า



- PASSION 

จัดการกับทุกอย่างโดยคิดบวกและมีความกระตือรือร้น



- GEMBA

เรียนรู้และปรับปรุงจากสถานที่จริง ของจริง และความจริง



- INNOVATION

ไม่สร้างข้อจำกัด คิดอย่างยืดหยุ่น และสร้างคุณค่า



- TEAMWORK 

ยอมรับซึ่งกันและกัน และร่วมสร้างสรรค์ไปพร้อมกับทุกคน



- WINNING SPIRIT

ไม่กลัวความล้มเหลว เผชิญหน้ากับความท้าทาย แล้วเอาชนะมัน



- ETHICS AND INTEGRITY

กระทำการโดยซื่อสัตย์ สุจริต และมีความรับผิดชอบ


 

RICOH Brand Benefits

Harmonize with the environment 
Contributing to global environmental protection through Ricoh products and services. Also helping customers reduce their eco-foot print. 
 
Simplify your life and work 
Anyone can enjoy the functionality and efficiency of Ricoh products and services. 
 
Support knowledge management 
We support the customer's value creation process by streamlining and facilitating knowledge sharing. We pass on our own operational, structural know-how to customers.

 

Related